Els nostres pilars

A través d’un pensament crític i una visió científica volem crear consciència ecològica. En el punt històric en què ens trobem és del tot necessari formar-nos per esdevenir ciutadans corresponsables amb el medi on vivim.
Un tret molt característic i molt nostre és el sentiment de pertinença. Els enllaços que creem i uneixen famílies, escola i entorn, és la clau per potenciar aquest vincle que anomenem #acciobetulina.
Impulsem el desenvolupament de totes les interaccions comunicatives que es donen en l’àmbit social i escolar. Treballar les habilitats comunicatives de la persona és el fonament d’aquest pilar.
Formem persones amb capacitat de fer-se preguntes i buscar possibles respostes; persones amb curiositat que es plantegin reptes i vulguin trobar solucions, així com també aprendre dels errors.
“L’HUMANISME NO S’ENSENYA, ES CULTIVA I ES DESPERTA”
Volem fomentar la persona i els seus valors, persones amb persones. Aprenent a ser qui som tot estimant.

No ens volem deixar arrossegar per l’individualisme present al nostre voltant. Persones amb segell betulí, amb la nostra manera de ser: propera i empàtica.